Ce urmeaza a fi depus in cadrul Programulului Operational Regional 2014 –
2020, Axa prioritară 2 – Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici şi mijlocii; Prioritatea de investiții 2.2 – Sprijinirea creării și extinderea capacităților avansate de producție și dezvoltarea serviciilor
I.1. Achizitor
Denumire: Coinject SRL | |
Sediu social: Calea BACIULUI Nr. 1-3 | |
Localitatea: Cluj-Napoca | Judet Cluj |
Telefon: | 0744478731 |
E-mail: | coinject@gmail.com |
Cod unic de inregistrare: | 16040532 |
Numar inmatriculare ONRC: | J12 /77 /2004 |
Reprezentant legal: | Adi Cornel |
II. OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1. Descriere
II.1.1) Denumirea/obiectul contractului |
Achiziție servicii de consultanță scriere proiect: – Întocmirea planului de afaceri; – Elaborarea cererii de finanțare; Asistență la semnarea contractului de finanțare |
II. 1.2) Tipul contractului si locul de prestare a serviciilor |
Tip contract: Contract de servicii |
Locatiile de prestare: Calea BACIULUI Nr. 1-3, Cluj Napoca, Judet Cluj |
II. 1. 3) Procedura se finalizeaza prin: Contract de achizitie servicii |
II. 1.4) Durata contractului de achizitie De la data semnarii contractului de consultanta pana la data semnarii contractului de finantare cu autoritatea contractanta. |
III.1) Valoare supusa achizitiei
Valoarea totala estimata a achizitiei, fara TVA: 250,000 RON Pretul contractului nu se poate ajusta. |
IV.I. Calendarul procedurii de selectie oferte
Termene limita | Data, locul si ora |
Termenul limita de primire a solicitarilor de clarificare | 04.08.2020 |
Termenul limita de transmitere a raspunsului la solicitarile de clarificare | 07.08.2020 |
Termenul limita de depunere a ofertelor | 11.08.2020 ora 12:00 |
V.I. Alte informatii si/sau clarificari pot fi obtinute:
_______________________________________________________________________________________________
Documentatia de atribuire impreuna cu furmularele aferente, Informatii suplimentare / clarificari pot fi obtinute numai in baza unei solicitari scrise, inregistrate atat la solicitant, cat si la achizitor, transmise prin email, la urmatoarea adresa: coinject@gmail.com
Operatorii economici interesati sunt rugati sa solicite documentele/informatii conform precizarilor anterioare.
Ofertele vor fi transmise conform formalitatilor prevazute in documentatia de atribuire.